11/12/2013

Sevgi ile yapılan...

Çocukluğumuzdan gelen bir alışkanlık olsa gerek kek ya tepsi ile yapılır yada kocaman kek tencerelerinde...Millet olarak öyleyiz ama değil mi? Önce gözümüz doyacak arkadaş..
Annemde öyle diyor... ne o öyle minik minik kağıtların içinde ; öyle kek mi olurmuş? Kek dediğini şöyle kesicen bi dilim dilim ... Afilli de bir isim bulmuşlar '' muffin '' miymiş neymişşşş :))
Sen bize eski usül keklerden yap kızım  dese de ; ben yine modaya uydum ve muffin yaptım.Hemde portakallı :))) Portakallara ilaveten sevgimi kattım birde annecim :))
Olurda yapmak isterseniz portakallı muffin : 
4 yumurta
2 bardak şeker
1 bardak portakal suyu ve rendesi
1 bardak sıvı yağ
1 bardak süt
3 bardak un ( ortalama )
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Kalıplara 3 er kaşık kadar paylaştırılıp 180  derecede pişirilir...( bir tutam sevgi serpiştirmeyi unutmayın sakın :))
                                                                 


2 yorum:

  1. Oyy bu güzelliğin de yepissyeni biilogu varmiss.
    Hayirli uğurlu olsun tekrar Zubeydem ♥
    Samirecigimin de ellerine yüreğine emeklerine sağlık.
    Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimmmm çok tşk ederim kuzucum....marifetlim benim öperim seni ben..

      Sil