11/09/2013

Cumartesi Mutlu Karesi


Böyle şirin şeylerden neden en son benim haberim olur bilmem ki ?

Bir '' masking tape '' furyasıdır almış başını gidiyor...D&R larda bulabileceğim söylendi bu bantları ama gördüm ki hem çok pahalı ordakiler hemde desensiz düz renkler...ibeking.com sitesinde buldum ve hemen sipariş ettim..ah ne iyi ettim ne iyi ettim..çok tatlı bunlar...








Hediye paketi yapmakta , istediğiniz herhangi bir kutuyu kaplamakta ya da ne bilim bir konserve kutusuna yeniden hayat verebilirsiniz bu bantlarla...tamamen hayal gücünüze kalmış....En güzel tarafı ise yapıştırdınız ve oldu ya beğenmediniz sök tekrar yapıştır :)) o kadar :)
Sadece şu dikkatimi çekti...Ben siyah renkli bir kutuyu soft renkli bir bant ile kapladım , bir kaç kat üstünden geçmiş olmama rağmen alttaki siyahlık yer yer belli oldu...Ya açık renk kutular tercih edilmeli  ya da beyaz kağıt bantlarla bir nevi astar gibi önceden kaplanmalı ...
Evin içinde gözümü dört açmış bantlayacak yer arıyorum...
En son çocuklar bağırıyordu '' anneeee ona dokunma ...hayırrr olmazzzz '' :))




 
Mutlu kalın...
Sizi mutlu edebilecek , yüzünüze tebessüm getirecek  her minik uğraşa kucak açın... buna izin verin...
Çünkü buna değersiniz...
Rengarenk bir hafta sonu diliyorum....
 

 

7 yorum:

  1. Yine kendini gibi şeker,tatlı şeyler yapmışsın canım benim ☺️💞

    YanıtlaSil
  2. canım benim...güzel bakan senin gibi güzel görürmüş...bi sürüüüü öptüm seni ben..

    YanıtlaSil
  3. paketini cook beğenmiştim ve senin yaptığını şimdi görüyorum.. emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ayrıca tekrar hayırlı olsun blogun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmmm...çok tşk ederimmm....kocaman öpüyorum...

      Sil
  5. Cook tatli olmus .. Bayildim sarj makinesindeki o desen.. Eline saglik olsun canim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyy...ne kadannn mutlu oldum beğenmene bilemezsin...bi sürüüüü öpüyorum seniii...

      Sil