11/01/2013

Minik Şirineler





Tantitoni'ye her gittiğimde bende sizler gibi kendimi kaybediyorum EveT...( eşim duymasın bu itirafı :)
Gözüm dönüyor adeta..
Mutfağımın son şirinleri bu minik kavanozlar...Aslında kendileri baharat,bal ya da reçel saklamaları için alınmıştılar..Ta ki benim tatlı krizim tutana kadar :)
Hemen kalkıp bi tiramisu yaptım...( tanıyanlar bilir beni.. canım yeter ki yemekle ilgili bir şey istesin tiramisu neki:)) ama bi ütü yap deseler deveye hendek atlat daha iyi neyseee ) Yaptım yapmasına da her zamanki gibi kremam arttı..Ya Rabbi o kremada nası leziz bişeyyy....Boşa gitmemeli...hemen kakaolu bisküvi ve muz ile uydurmasyon bir şeyler yapmalı da.... kaselere koy sonra streçle falan filan....
 Kafamın içinde hemen ampüller yandı söndü..Son zamanlarda içecek sunumları kavanoz ile yapılıyor da.... tatlı sunumu neden yapılmasın dedim ve doldurdum kavanozlara bi güzel :)


Hem sunumu hemde yemesi çok hoş oldu bence...Sizce ?

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Blogunuzu yeni gördüm, zaten çok da yeni bir blogmuş hayırlı olsun, çok hoş paylaşımlarınız var tatlınız harika görünüyor, ayrıca dekoratif bantlara da bayıldım nerden aldığınızı da paylaşırsanız ben de almak isterim. Bu arada balkon manzarası hiç de bana yabancı gelmedi Ankara Çayyolu mu orası acaba ? :) Yoksa komşumuyuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumlarınız için....bantlar ibeking.com dan...ve evet burası Çayyolu :))) siz nerden cidden komşu muyuz yoksa ? :))

      Sil